با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب

رقیه سرلاب؛ سعید راسخی

دوره 9، شماره 3 ، بهمن 1399، ، صفحه 83-97

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.53820.3311

چکیده
  در طی دهه‌های اخیر صنعت ورزش به عنوان یکی از صنایع نوین، در اقتصاد بین-المللی نقش مولدی ایفا نموده و برای سرمایه گذاری‌های کلان اقتصادی بیش از پیش برای هر کشوری تأثیرگذار بوده است. مزیت نسبی کالاهای ورزشی از موارد مذکور در این زمینه به شمار می‌رود. برای تعیین مهم‌ترین شرکای تجاری ایران از سهم تجاری کشورها در زمینه کالاهای ورزشی در ...  بیشتر